TVÁŘ BREDY

Datum: 03/2015 – 05-2015

Cíle:

  • zvýšení povědomí o obchodním centru v celé spádové oblasti (okres Opava, Krnov, Bruntál)
  • zvýšení návštěvnosti obchodního centra
  • podpora prodeje obchodních jednotek
  • zvýšení návštěvnosti webových stránek a sociálních sítí obchodního centra a obchodních jednotek

Participující partneři:

Kampaň:

  • aplikace pro vkládání fotografií soutěžících a hlasování
  • nasmlouvání participujících partnerů
  • podpora na sociálních sítích
  • PR článek v magazínu obchodního centra
  • pořízení profesionálních fotografií soutěžících (fotograf Eva Palkovičová)
  • zajištění dárků pro výherce jednotlivých kategorií

Participující partneři:

Tvář Bredy – event, který snad nejvíce vyvolal vlnu oblíbenosti zejména u mladší generace. Díky aplikace na sociální síti Facebook mohla široká veřejnost vkládat své fotografie a zároveň hlasovat pro své favority, kteří se mohli za svůj okres stát tváří Bredy. Tento titul přinesl výhercům možnost za pomoci vizážistů stát se modelem či modelkou pro magazín Breda. Fotky jeho, jí nebo rodiny se dostaly nejen na stránky zmiňovaného magazínu, ale také novin a internetu. Projekt, který se musel poprat jak s chválou tak kritikou vzhledem k recesi, kterou si vysloužil jeden ze soutěžících, se stal jedním z nejpropíranějších témat jara 2013. Slavnostní předání cen výhercům proběhlo na eventu OC Breda cup thaiboxu a boxu.