Proměna žen II.

Datum: 04/2014 – 08/2014

Cíle:

  • zvýšení návštěvnosti obchodního centra
  • zvýšení návštěvnosti zapojených obchodních jednotek
  • podpora prodeje obchodních jednotek a obchodních partnerů
  • zvýšení povědomí o obchodním centru, zapojených obchodních jednotek a obchodních partnerů
  • poskytnutí odborných informací z oblasti fitness, stravy a módy nejen pro čtenáře
  • zvýšení návštěvnosti webových stránek a sociálních sítí

Po úspěšném projektu Proměna žen I. netrvalo dlouho a druhé pokračování přišlo rychle. 3 ženy zkrásněly pod rukama kadeřníků a vizážistů a díky změny jídelníčku, stravovacích návyků, šatníků, líčení a stylu oblékání získaly zdravé sebevědomí. I v druhé sérii tomu nebylo jinak. Několik měsíců byly účastnice bedlivě sledovány. Jejich výsledky byly obdivuhodné. Stanovené cíle byly splněny, mohly jsme se tedy vrhnout do proměny 2 mužů, kdy jsme oslovily pánské publikum.

Napsali o nás: