PROMĚNA ŽEN I.

Datum: 06/2013 – 09/2013

Cíle:

  • zvýšení návštěvnosti obchodního centra
  • zvýšení návštěvnosti zapojených obchodních jednotek
  • podpora prodeje obchodních jednotek a obchodních partnerů
  • zvýšení povědomí o obchodním centru, zapojených obchodních jednotek a obchodních partnerů
  • poskytnutí odborných informací z oblasti fitness, stravy a módy nejen pro čtenáře
  • zvýšení návštěvnosti webových stránek a sociálních sítí obchodního centra

Kampaň:

  • výběr kandidátek vhodných pro projekt
  • nasmlouvání participujících partnerů
  • organizace eventu
  • PR články v tisku
  • správa sociálních sítí
  • fotoreportáž z průběhu projektu

Participující partneři:

Když jsme přemýšlely, jaký projekt by mohl splnit všechny výše uvedené cíle a navíc by oslovil co nejširší skupinu lidí (zejména žen), bylo třeba zvážit, jaká témata jsou hlavně ženami denně probírána v televizi, tisku a na internetu. Odpověď přišla rychle a velmi snadno. Móda a hubnutí. Stačilo najít tedy 3 ženy, které se zapojí do seriálu, jenž přiměje „fanoušky“ sledovat každý díl, těšit se na další, sdílet na Facebooku, načerpat odborné rady profesionálů z oblasti sportu a výživy a také inspiraci butiků a kadeřnic, které se o ženy postaraly po vizuální stránce. Nejen, že všechny 3 účastnice dosáhly výborných výsledků, ale také stanovené cíly byly splněny na více než 100 %, což dokazuje druhé pokračování proměny a také pánská obměna projektu, která se věnovala dvěma mužům s opačnými „problémy“.

 

Napsali o nás: