
PROMĚNA MUŽŮ
Datum: 09/2013 – 12/2013
Cíle:
- zvýšení návštěvnosti obchodního centra
- zvýšení návštěvnosti zapojených obchodních jednotek
- podpora prodeje obchodních jednotek a obchodních partnerů
- zvýšení povědomí o obchodním centru, zapojených obchodních jednotek a obchodních partnerů
- poskytnutí odborných informací z oblasti fitness, stravy a módy nejen pro čtenáře
- zvýšení návštěvnosti webových stránek a sociálních sítí obchodního centra
Kampaň:
- nasmlouvání participujících partnerů
- výběr kandidátů pro projekt
- PR články v tisku
- podpora projektu na sociálních sítích a webech partnerů
- fotografie z průběhu projektu
Participující partneři:
- Opavský a hlučínský deník
- OC Breda & Weinstein
- Fitness PEPA
- obchodní jednotky OC Breda & Weinstein (CCC, Reno, SPAR, Yves Rocher, C&A, Reserved, Meatfly, Intersport, Datart, Ciao di MaxTara)
Po úspěšném projektech Proměna žen I. a Proměna žen II. bylo třeba zaujmout také muže. Pro tuto proměnu byli vybráni pouze 2 kandidáti, ovšem každý z nich s opačným problémem. Jeden s potíží přibrat na váze, druhý naopak s problémem ubrat na kilech, přestože je aktivním sportovcem. Stovky lidí sledovaly proměnu těchto dvou pánů, fandily jejich změnám, čerpaly inspiraci pro sebe z oblasi fitness, zdravé výživy, módy ale také pánské kosmetiky. Třetí série proměny navýšila nejen návštěvnost stránek, ale také zajistila rozsáhlé sdílení příspěvků na Facebooku. Podpora článků v Opavském a hlučínském deníku přinesla přinesla očekávaný výsledek.
Napsali o nás:
- 18.9.2013 – Opavský a hlučínský deník – Změníme život k lepšímu dvěma mužům!
- 9.10.2013 – Opavský a hlučínský deník – Proměna mužů, část druhá
- 31.10.2013 – Opavský a hlučínský deník – Proměna mužů, část třetí
- 20.11.2013 – Opavský a hlučínský deník – Proměna mužů, část čtvrtá
- 18.12.2013 – Opavský a hlučínský deník – Proměna mužů, část pátá
- 2.1.2014 – Opavský a hlučínský deník – Proměna mužů, část šestá