PROMĚNA MUŽŮ

Datum: 09/2013 – 12/2013

Cíle:

  • zvýšení návštěvnosti obchodního centra
  • zvýšení návštěvnosti zapojených obchodních jednotek
  • podpora prodeje obchodních jednotek a obchodních partnerů
  • zvýšení povědomí o obchodním centru, zapojených obchodních jednotek a obchodních partnerů
  • poskytnutí odborných informací z oblasti fitness, stravy a módy nejen pro čtenáře
  • zvýšení návštěvnosti webových stránek a sociálních sítí obchodního centra

Kampaň:

  • nasmlouvání participujících partnerů
  • výběr kandidátů pro projekt
  • PR články v tisku
  • podpora projektu na sociálních sítích a webech partnerů
  • fotografie z průběhu projektu

Participující partneři:

Po úspěšném projektech Proměna žen I. a Proměna žen II. bylo třeba zaujmout také muže. Pro tuto proměnu byli vybráni pouze 2 kandidáti, ovšem každý z nich s opačným problémem. Jeden s potíží přibrat na váze, druhý naopak s problémem ubrat na kilech, přestože je aktivním sportovcem. Stovky lidí sledovaly proměnu těchto dvou pánů, fandily jejich změnám, čerpaly inspiraci pro sebe z oblasi fitness, zdravé výživy, módy ale také pánské kosmetiky. Třetí série proměny navýšila nejen návštěvnost stránek, ale také zajistila rozsáhlé sdílení příspěvků na Facebooku. Podpora článků v Opavském a hlučínském deníku přinesla přinesla očekávaný výsledek.

 

Napsali o nás: