Stoklasa textilní galanterie

Práce vedoucího marketingového oddělení v této společnosti mi umožnila zorganizovat zejména dva níže uvedené projekty. Jejich cílem byla podpora brandu, zvýšení povědomí o galanterii zejména u mladší generace, podpora kamenných prodejen a akvizice nových zákazníků.

Galanterie očima studentů

Textilní galanterie je stále zejména mezi mladými lidmi vnímání jako sortiment, který by měl být zajímavý pouze pro starší generaci. Oslovili jsme tedy střední školy s uměleckým zaměřením, aby jejich studenti navštívili jednu z kamenných prodejen Stoklasa, vybrali si zboží z textilní galanterie a netradičním způsobem nafotili.

Den pro rodinu

Event uskutečněný na náměstí města Ostrava vyžadoval jak precizní komunikaci s magistrátem (povolení k uskutečnění, návoz, ozvučení atd.), tak participaci několika partnerů z různých oborů, kteří by zajistili doprovodný program pro každého člena rodiny. Prostřednictvím hostesek s letáčky, soutěžím a drobným aktivitám vzešla do povědomí ostravská kamenná prodejna společnosti Stoklasa.