Městská hromadná doprava si žádá neustálý kontakt s veřejností, komunikaci veškerých služeb, které MDPO kromě přepravy nabízí a navíc co si budem – pozitivní vnímání právě MHD je kolikrát oříšek. Tyto aktivity pak přináší prostor pro marketing, konkrétně:

  • správa sociálních sítí (Facebook)
  • spolupráce na tvorbě nových webových stránek
  • spolupráce na zpracování a tisku reklamních a obchodních letáků
  • účast na přípravě eventů pro veřejnost, jako například:
  • komunikace se zástupci města a dalšími organizacemi
  • součinnost u přípravy PR článků pro tisk
  • spolupráce na kampaních
    • nový způsob platby jízdného přes mobilní aplikaci a bankovní kartou
    • bezpečnost seniorů ve vozech – přednáška pro seniory, zpracování informačního letáku (týmová práce s grafikem Markem Liškou a kreslířkou Martinou Baierovou)

www.mdpo.cz