OC Breda & Weinstein

V průběhu dvouletého působení v obchodním centru jsem měla možnost získat zkušenosti během velkých eventů, mezi které kromě jiných patřilo například otevření centra, narozeniny, ale také další eventy na podporu budování pozitivní image, zvýšení návštěvnosti OC, nebo na podporu prodeje nájemních jednotek. Mezi nejpovedenější eventy, na které jsem pyšná, patří tyto:

OC Breda cup thaiboxu a boxu

Netradiční event, který by vzbudil obrovský zájem díky svému nevšednímu tématu, přitáhl by pozornost všech věkových kategorií a obyvatel nejen z Opavy, ale celé spádový oblasti. Tak znělo zadání. Oslovily jsme tedy spřátelený klub thaiboxu a boxu Opava a Krnov. Reálné zápasy tohoto sportu, vyvolávajícího zájem, rozpaky, obdiv i strach, byly tou správnou volbou.

Proměna mužů

Pro tuto proměnu byli vybráni pouze 2 kandidáti, ovšem každý z nich s opačným problémem. Jeden s potíží přibrat na váze, druhý naopak s problémem ubrat na kilech, přestože je aktivním sportovcem. Stovky lidí sledovaly proměnu těchto dvou pánů, fandily jejich změnám, čerpaly inspiraci pro sebe z oblasi fitness, zdravé výživy, módy ale také pánské kosmetiky.

Proměna žen I.

Téměř každá žena touží po změně, být hubenější, plnější, pěknější. Prostřednictvím projektu Proměna žen bylo 3 ženám splněno přání, zároveň byla zaručena vizibilita zapojených obchodních partnerů a to po dobu několika měsíců. Úspěšnost projektu si vyžádala jak pokračování, tak i „pánskou“ verzi.

Proměna žen II.

Po úspěšném projektu Proměna žen I. netrvalo dlouho a druhé pokračování přišlo rychle. 3 ženy zkrásněly pod rukama kadeřníků a vizážistů a díky změny jídelníčku, stravovacích návyků, šatníků, líčení a stylu oblékání získaly zdravé sebevědomí. I v druhé sérii tomu nebylo jinak. Několik měsíců byly účastnice bedlivě sledovány. Jejich výsledky byly obdivuhodné. Stanovené cíle byly splněny, mohly jsme se tedy vrhnout do proměny 2 mužů, kdy jsme oslovily pánské publikum.

Tvář Bredy

Tvář Bredy – event, který snad nejvíce vyvolal vlnu oblíbenosti zejména u mladší generace. Díky aplikace na sociální síti Facebook mohla široká veřejnost vkládat své fotografie a zároveň hlasovat pro své favority, kteří se mohli za svůj okres stát tváří Bredy. Tento titul přinesl výhercům možnost za pomoci vizážistů stát se modelem či modelkou pro magazín Breda.

Dobrý job

Tento projekt vznikl na podporu brandu OC Breda a zvýšení návštěvnosti jednotek. Také jsme chtěli zvýšit oblíbenost OC Breda mezi mladší generací. Úkolem studentů 9. ročníku základních škol bylo vyzkoušet si profesi, kterou chtěli dále studovat na střední škole.