GALANTERIE OČIMA STUDENTŮ

Datum: 01/2015 – 03/2015

Cíle:

  • zvýšit povědomí o kamenné prodejně
  • zvýšit návštěvnost kamenné prodejny
  • zvýšit návštěvnost eshopu a sociálních sítí
  • změnit vnímání textilní galanterie
  • akvizice nových zákazníků textilní galanterie a dalšího sortimentu společnosti
  • podpora vzdělávání mladých lidí

Kampaň:

  • nasmlouvání participujících partnerů
  • zajištění kurzu pro studenty v rámci spolupráce s univerzitou
  • oslovení středních škol, komunikace s nimi
  • organizace tisku fotografií, hlasování a výstavy
  • PR článek a inzerce v tisku
  • podpora na sociálních sítích

Participující partneři:

Textilní galanterie je stále zejména mezi mladými lidmi vnímání jako sortiment, který by měl být zajímavý pouze pro starší generaci. Oslovili jsme tedy střední školy s uměleckým zaměřením, aby jejich studenti navštívili jednu z kamenných prodejen Stoklasa, vybrali si zboží z textilní galanterie a netradičním způsobem nafotili. Soutěžní fotografie byly následně vystaveny v obchodním centru, kde mohli návštěvníci hlasovat, která fotka je pro jejich oko nejatraktivnější. Výherci získali věcné ceny a poukázky na nákup, všichni zúčastnění pak obdrželi fotografický kurz konaný pod záštitou Slezské univerzity.

 

Napsali o nás: