DEN PRO RODINU

Datum: 17. 9. 2015

Cíle:

  • zábavný program pro celou rodinu
  • zvýšení povědomí o kamenných prodejnách Stoklasa textilní galanterie s.r.o.
  • podpora brandu a prodeje eshopu Stoklasa
  • navázání spolupráce s lokálními společnostmi

Kampaň:

  • nasmlouvání participujících partnerů
  • organizace eventu
  • personální obsazení (hostesky, moderátor)
  • zpracování grafiky a print veškerých tiskovin
  • plakáty a letáky v kamenných prodejnách Stoklasa a TIPA
  • sociální sítě společnosti Stoklasa a participujících partnerů
  • emailing společnosti Stoklasa a participujících partnerů

Participující partneři:

Event uskutečněný na náměstí města Ostrava vyžadoval jak precizní komunikaci s magistrátem (povolení k uskutečnění, návoz, ozvučení atd.), tak participaci několika partnerů z různých oborů, kteří by zajistili doprovodný program pro každého člena rodiny. Prostřednictvím hostesek s letáčky, soutěžím a drobným aktivitám (kurz šátkování a korálkování) vzešla do povědomí ostravská kamenná prodejna společnosti Stoklasa, kde zákaznice mohly uplatnit slevový kupon umístěný na zmíněných letáčcích. Zajistila se tak podpora značky, zvýšení návštěvnosti prodejny a získání nových potenciálních zákaznic. Ostatní participující partneři v průběhu eventu oslovili svou cílovou skupinu, které se mohli prezentovat osobně a získali tak kontakty pro další spolupráci/oslovení.

Celý event byl mediálně podpořen díky propagačním kanálům všech partnerů, čímž jsme byli schopni oslovit co nejširší okruh obyvatel nejen Ostravy.